وکیل متخصص در مشهد وکیل متخصص در مشهد .

وکیل متخصص در مشهد

نقش وکیل در رسیدگی و پیگیری دعاوی ملکی


نقش وکیل در دعاوی ملکی به ویژه در روند پرونده خود را نشان می دهد. آیا نقش خواهان با طرح دعوی خاتمه می یابد؟ آیا متهم می تواند در جلسه شرکت نکند و وکیل ملکی نداشته باشد و امیدوار باشد که محکوم نشود؟ آیا پرونده ملک نیاز به پیگیری دارد؟ آیا می توان پاسخ برخی از سوالات را شخصا به شعبه تحویل داد تا روند کار تسریع شود؟ آیا همه اعضای جامعه به طور مرتب اطلاعات خود را بررسی می کنند و از همه اطلاعیه ها مطلع می شوند؟

بد نیست بدانید انجام کلیه مراحل پیگیری پرونده و انجام دستورات قاضی دادگاه بر عهده وکیل مدنی می باشد. به عنوان مثال از پرداخت هزینه کارشناسی به شما اطلاع داده می شود. همچنین از اخذ تئوری کارشناسی و مطالعه آن مطلع خواهید شد. و در مهلت مقرر می توانید در مورد اعتراض یا عدم اعتراض نظر دهید. آیا مطمئن هستید که این کار را با حسن نیت و در فرصت های مقرر قانونی انجام می دهید؟ یک وکیل ملکی تمامی این اقدامات را به صورت حرفه ای انجام می دهد. او در تاریخ های مشخص و سایر تاریخ ها نیز به دادگاه می رود. او روند پرونده را دنبال می کند تا ببیند حقوق موکلش تضییع نشود. کلیه وظایف قانونی را در مهلت تعیین شده انجام می دهد و از بروز مشکلاتی مانند انقضای مهلت و رد موعد جلوگیری می کند.

وکیل همراه در دعاوی ملکی کیست؟
نقش وکیل ملکی چیست؟ افراد ممکن است به دلایل مختلف نتوانند در دعاوی ملکی خود وکیل ملکی بگیرند. اما می توانند از دانش، تخصص و مهارت یک وکیل ملکی در کنار هم استفاده کنند. یعنی از وکیل مدنی خود می خواهند که شکایت و دادخواست و لایحه ای تنظیم کند بدون اینکه به او وکالت رسیدگی کند. پس وکیل املاک همراه، وکیلی است که می توانید قبل و بعد از جلسه، طی مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی و آنلاین از دانش، مهارت و تخصص وی بهره ببرید و از نظرات کارشناسی او در حل مشکل خود استفاده کنید.

نقش وکیل ملکی در رفع شبهات موکل
چه کسی مسئول پاسخگویی به سوالات ذهن مشتری است؟ چه کسی به مشتری توضیح می دهد که با چه مسائلی مواجه است؟ چه کسی فضای شنیداری را برای مشتری سازگار می کند؟ چه کسی به نگرانی های مشتری با آرامش پاسخ می دهد؟ قطعا وکیل ملکی تنها فردی است که با رعایت قوانین و رویه های عملی دادگاه ها می تواند به موکل خود آرامش خاطر دهد. یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل ملکی خوب این است که همیشه به سوالات مشتری به صورت قابل فهم و ساده پاسخ دهد.

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل ملکی چیست؟
خوب است بدانید که بسیاری از نکات مهم و اساسی پرونده در جلسات مشاوره به شما گفته می شود. مثل اینکه آیا مدارکی که دارید مورد قبول دادگاه است یا خیر؟ ارزش سند عادی که به آن مراجعه می کنید چقدر است؟ دادگاه چه تحقیقاتی برای درخواست شما خواهد داشت؟ هزینه دعاوی حقوقی یا کیفری شما چقدر خواهد بود؟ آیا دعوای شما نیاز به کارشناس دارد؟ آیا ابتدا باید بیانیه بفرستید؟ وکیل ملکی پاسخگوی تمامی موارد ذکر شده خواهد بود.

نقش وکیل در صلح و حل و فصل دعاوی ملکی
بد نیست بدانید که بسیاری از پرونده های قضایی به آرامش ختم می شود. یعنی طرفین با شرکت در جلسه، شرایط مورد توافق خود را ارائه می کنند. سپس با توجه به آن توافقات و شرایط پذیرفته شده، گزارش اصلاحی صادر می شود. حال سوال این است که آیا شما درک کاملی از آنچه با آن موافقت می کنید دارید؟ آیا از آثار حقوقی شرطی که به آن رضایت دادید آگاه هستید؟ منظورتان این است که چه تعهدات و وظایفی را بر عهده گرفته اید؟ شما می توانید از یک وکیل ملکی بخواهید که تمامی موارد ذکر شده را انجام دهد. یک وکیل ملکی می تواند با توجه به خواسته ها و علایق شما با طرف مقابل به مذاکره صلح و سازش بپردازد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۳۳ توسط:احمد طیبی موضوع: نظرات (0)