وکیل متخصص در مشهد وکیل متخصص در مشهد .

وکیل متخصص در مشهد

وکیل املاک


امروزه با گسترش معاملات ملکی بین مردم، در نتیجه اختلافات بین مردم نیز افزایش یافته است. .. یکی از علل اختلاف طرفین قرارداد است
اختلافات ملکی
امروزه حجم زیادی از پرونده های مطرح شده در دادگستری مربوط به دعاوی ملکی است، با توجه به ارزش اقتصادی املاک لطفا در صورت بروز اختلاف بر سر مسائل ملکی با یک وکیل مجرب در زمینه تخصصی مشورت نمایید. استفاده از خدمات حقوقی وکیل را به شما پیشنهاد می کنیم. او متخصص و با تجربه در دعاوی ملکی است.

برای امور تخصصی املاک و ثبت به وکیل مراجعه فرمایید
وکیل متخصص ثبت و املاک با آگاهی کامل از قوانین و مقررات ثبتی و املاک و با تجربه بالا در امور املاک و مستغلات قطعا بهترین گزینه برای شما برای مشاوره در امور املاک است، لطفا با دانش معامله کنید.
چرا وکیل ملکی؟
متأسفانه اکثر وکلا در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری سعی در جذب پرونده دارند که در نتیجه دعاوی ملکی باعث افت کیفیت و کم کارایی می شود که وکالت در این زمینه نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. و تجربه بالا و بررسی همه جوانب به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به حقوق خود برسید.
مهمترین مطالبات ملکی کدامند؟
از جمله مهمترین دعاوی ملکی می توان به دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، مطالبه خسارت ایام تصرف، تخصیص و افراز املاک و دستور فروش، رفع تصرف عدوانی، واگذاری اموال، الزام به صدور. یک پروانه ساختمانی، تقاضا برای قیمت زمین. اعتراض به ملی شدن زمین، اعتراض به نظر کمیسیون ماده 12 قانون اراضی شهری در اعلام مساعد بودن زمین، دعوای منابع طبیعی، دعوای شهرداری، اعتراض به آرای کمیسیون در ماده 100. شهرداری، مطالبه قیمت زمین از نهادهای دولتی، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات، اعتراض به کمیسیون، مطالبات سرقفلی و حق تملک یا تجارت یا تجارت، حقوق معابر، حقوق رودخانه ها و مسائل قانونی آن، چاه آب و مسائل حقوقی آنها و غیره
نقش وکیل ملکی در انتخاب نوع دعوا چیست؟
نقش یک وکیل ملکی در انتخاب نوع دعوا این است که بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد. که دعوای شما نیاز به طرح از طریق دادگاه های قانونی دارد یا باید مراحل کیفری را طی کنید. پس از این مرحله، یعنی تشخیص حقوقی یا کیفری بودن موضوع، نوبت به انتخاب نوع دعاوی در دسته دعاوی مالکیت حقوقی می رسد؟ آیا باید وفای به تعهد را مطالبه کنیم یا نیاز به تنظیم سند رسمی داشته باشیم؟ یک وکیل ملکی عنوان حقوقی صحیح دعوی شما را به شما می گوید.

وکیل ملکی پس از ارائه نظر کارشناسی خود مبنی بر اینکه دعوای شما جنبه کیفری دارد و باید به این صورت رسیدگی شود به شما می گوید که برای ملک مورد اختلاف چه عنوان کیفری را اتخاذ کنید. مثلاً دعوای اخلال در اموال یا تصرف عدوانی و مانند آن باید به صورت صحیح و قانونی اقامه شود.
نقش وکیل در دفاع و جلسه دادگاه
نقش وکیل ملکی در دادگاه چیست و چگونه از حقوق موکل دفاع می کند؟ آیا موکل از تمام اسناد احتمالی که ممکن است در دست طرف دعوا باشد مطلع است؟ آیا می دانید اگر طرف مقابل دعوای شما اعم از شاکی یا خوانده شواهد جدیدی در جلسه دادرسی ارائه کند چه باید بکنید؟ دفاع در جلسه دادگاه اعم از حقوقی یا کیفری چگونه است؟ خوب است بدانید در جلسات مشاوره حقوقی که با وکیل ملکی برگزار می شود، کلیه اسناد و مدارک در دست موکل بررسی و مطالعه می شود. بسته به موضوع دعوی، وکیل ملکی ممکن است از موکل بخواهد مدارک دیگری را نیز ارائه کند. سپس از مشتری می پرسد که آیا از مدارک طرف مقابل اطلاع دارد؟

یکی از مهمترین مزایای حضور وکیل در جلسه، آمادگی وکیل برای دفاع از حقوق موکل در مقابل دفاعیات طرف مقابل است. مشتری ممکن است به دلیل استرس یا عجله در پاسخگویی نتواند از حقوق خود آنطور که شایسته است دفاع کند. با این حال، با توجه به تجربه و تخصص خود، یک وکیل ملکی همیشه آماده دفاع حتی در برابر شواهد جدید است. تنظیم لایحه یکی از مهمترین مزایای استخدام وکیل ملکی است. ممکن است به دلایل زیادی جلسه دادرسی مطابق میل مشتری پیش نرود. وکیل ملکی قبل از شرکت در جلسه دفاعیه خود را می نویسد و پس از اخذ دستور ثبت آن را ضمیمه پرونده می کند. در روز جلسه با خیال راحت که تمامی دفاعیات خود را در پرونده نوشته است، دفاعیات شفاهی خود را تقدیم قاضی می کند. تنظیم شکایت د تنظیم دادخواست در کنار تنظیم لایحه دفاعیه از مهمترین مزایای استخدام وکیل مدنی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۲۰ توسط:احمد طیبی موضوع: نظرات (0)